Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Dirja Masmeijer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2016

Vietnam: het Noorden

10 Mei 2016

Vietnam: het Zuiden

03 Mei 2016

Zuid-Oost Azië: Een gezellige chaos deel 2

16 April 2016

Zuid-Oost Azie: Een gezellige chaos!

01 April 2016

West Australië
Dirja

Eindelijk is het dan zover! Van droom naar idee en van idee naar het ook daadwerkelijk mogen en kunnen doen. Vanaf 28 augustus rondreizen door Down Under en Nieuw Zeeland, mooie dingen zien en relaxen op Bali en van het mooie Azie genieten in de landen Thailand en Vietnam. Via waarbenjij.nu houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen en belevenissen. Het is leuk om mijn ervaringen te kunnen delen met jullie

Actief sinds 29 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16162

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: